onsdag 5 augusti 2020

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ γ΄[ AN OXI COVID-19 ΤΟΤΕ ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ; Νουβέλλα]

Εξουσιαζουν οι υπερκενταυροι

Ο Στρατηγός Λαω-νεικός είχεν αποφανθεί εις τό προηγούμενον κεφάλαιον ότι: Υπάρχει ότι υπήρχεν καί πρίν τήν 15ην Ιανουαρίου 2020. Κατατίθενται αποδείξεις ότι Ουδείς Covid-19 υπήρχεν τόσον πρίν, όσον καί μετά.Τί υπάρχει λοιπόν; Η Ομολογία καί η δυσοσμία παλαιών κλεπτογενών Βροτών.

[Διάλογοι εκ Συσκέψεως εις τό Ελεύθερον Πανεπιστήμιον]

-Εξουσιάζουν οι υπερ-κέντ-αυροι, αγαπητοί φίλοι! Κατέθεσεν εις τήν σύσκεψιν ο Στρατηγός Λαγωνικός.

-Τό Θέμα μας λοιπόν σήμερον είναι γιατροί, Ιατροί καί Κένταυροι. Ώς γνωστόν ο Ζεύς προσήλθεν εις γάμον μέ τήν Τιτάνα Μνημοσύνη καί κοιμώμενος επί εννέα ημέρας μετ΄ αυτής εγεννήθησαν αι εννέα μούσαι. εσημείωσεν η Μνημοσύνη.

Τότε εμίλησεν κι εβρόντηξεν ο Άριστος.

-Ευτυχώς πού απέφυγα νά σπουδάσω Γ-ιατρική! Θά ήμουν υπήκοος τού Π.Ο.Υ. καί έρμαιον τού Codex Alimentarius!

-Καί όμως αναγνωρίζεις τήν Ιατρικήν ως επιστήμη καί τό «ιατρός» ως επάγγελμα! Είπεν η Μαία καί συνέχισεν:

-Ο Ιατρός είναι κοινωνικόν λειτούργημα, ούτε επάγγελμα είναι ούτε τίτλος εξουσίας, ούτε κάτι άλλο!

-Ας συμφωνήσωμε ότι τό θέμα τών περί τής ιατρικής τέχνης είναι παμπάλαιον καί ότι πρέπει νά δεχθούμε τούς όρους πού υπαγορεύονται εις τήν εκάστοτε χώραν πως θά καθορίζεται η τέχνη αυτή καί τά περί αυτής επαγγέλματα. Είναι θέμα τής Κοινωνίας καί τής Πολιτείας. Εκείνο πού ενδιαφέρει είναι τό τί υπήρχεν, τί υπάρχει καί πώς πρέπει νά είναι. Τί θά έλεγεν η Χαρικλώ άν έβλεπεν τόν σύζυγόν της τόν Χείρωνα Κένταυρον νά βασανίζεται καί νά ελέγχεται από τά Π.Ο.Υ., τά Codex καί τούς λοιμωξιολόγους άραγε; κατέθεσεν ο Άριστος.

-Ας μήν πηγαίνωμε εις τούς προπάλους... είπεν ο Λαγωνικός.

-Πρέπει, Στρατηγέ, διότι συμφώνως μέ τόν Πυθαγόρειον Ιπποκράτη Δάκογλου, η λέξις Κέντ-αυρος υπεδήλωνε τόν ιατρόν πρό πέντε καί έξι χιλιετηρίδας. «Ο κεντρίζων τήν αύραν», τήν ζώσαν ψυχήν. Ο δέ  Χείρων, ήτο χειρούργος ιατρός! Μά τό λέει αυτούσια η λέξις. Εξ ού καί χειρ-ούργος (έργον), είπεν ο Ορέστιάδης καί συνέχισεν.

-Ήμουν καί εγώ παρών εις τήν Διάλεξιν τού Ιπποκράτη.

-Αν είναι έτσι τότε ίσως έπρεπε νά ιδούμε εκείνη τήν εποχήν καί νά συγκρίνωμε τά δρώμενα εις τήν σημερινήν εποχήν. Μήπως έχομεν πόλεμον καί τυραννία τών κενταύρων-ιατρών; επρότεινε ο Στρατηγός Λαγωνικός.

-Χρειάζεται επιτελείον Ερευνητών. Υπό τήν αιγίδα ποίας Πολιτείας (ή φορέα) καί Ποίος θά τό χρηματοδοτήσει όταν τό «φακελλάκι» τού μισθού αποφασίζεται έξωθεν από τούς υπερκενταυρικούς κύκλους; είπεν η Μαία.

-Η Φύσις κρύπτεσθαι φιλεί, έλεγεν ο πρόγονος βασιλεύς Ηράκλειτος, είπεν η Μνημοσύνη, ...υπερκενταυρικούς κύκλους. Τελεία. (έγραφε)

 «Ιαπετού καί Κλυμένης εγεννήθη Προμηθεύς...»

Διαβάζει ο Άριστος, τά της τών Ελλήνων γενεαλογίας.

«...Καί Προμηθεύς μέν πυρός κλαπέντος δίκην έτινε ταύτην μέχρις Ηρακλής αυτόν ύστερον έλυσε. Προμηθέως δέ παίς Δευκαλίων εγένετο. Ούτος, βασιλεύων τών περί τήν Φθίαν τόπον, νυμφεύεται Πύρραν τήν Επιμηθέως καί Πανδώρας, ήν θεοί πρώτην γυναίκαν έπλασαν... (μετά τόν Κατακλυσμόν)... Γίγνονται δέ εκ Πύρρας καί Δευκαλίωνος παίδες Έλλην μέν πρώτος, δεύτερος δέ Αμφικτύων, ο μετά Κραναόν βασιλεύσας τής Αττικής. Έλληνος δέ καί νύμφης Ορσηίδος, Δώρος, Ξούθος, Αίολος. Αυτός μέν ούν αφ΄εαυτού τούς καλουμένους Γραικούς προσηγόρευσεν Έλληνας, τοίς δέ παισίν εμέρισε τήν χώραν. Καί Ξούθος μέν, λαβών τήν Πελοπόννησον (Απία ελέγετο τότε), Αχαιόν εγέννησε καί Ίωνα, αφ΄ών Αχαιοί καί Ίωνες καλούνται. Δώρος δέ, τήν πέραν χώραν Πελοποννήσου λαβών, τούς κατοίκους αφ΄εαυτού Δωριείς εκάλεσεν. Αίολος δέ, βασιλεύων τών περί τήν Θεσσαλίαν τόπων, τούς ενοικούντες Αιολείς προσηγόρευσε.»...

https://theogonia.gr/cosmogonia/downloads/Apollodoros.pdf 

-Δηλαδή, Προμηθεύς εγέννησεν Δευκαλίωνα, Δευκαλίων εγέννησεν Έλληνα, Έλλην εγέννησεν Ξούθον... συνέχισεν η Μαία, αλλά:

-Τότε όμως τά υπόλοιπα έθνη τών Ελλήνων (ή ανθρώπων) παραβλέπονται, είπεν ο Ορεστιάδης, ψιθυρίζων: «Αιολείς,  Ίωνες, Θράκες, Μακεδόνες, Κρήτες, Κύπριοι...».

-Όσοι  εξ ημών ασχολούμεθα μέ τά τής γλώσσης, Ακαδημαϊκοί, φιλόλογοι, νομικοί, γλωσσολόγοι, διάσημοι καί άσημοι ποιηταί, συγγραφείς καί δημοσιογράφοι πρέπει νά αναλάβωμεν τό έργον τής επανελληνίσεως καί δή τήν επαναφοράν τών λέξεων-κωδικών τής ημών πολυπαθούς γλώσσας, προσέθεσεν ο Άριστος, ποιητής ων.

-Χρέος όλων μας καί παρακαταθήκη πρός τούς απογόνους μας, επεσήμανε καί η Μνημοσύνη.

Πόσο άραγε είναι άτεχνοι οι «γιατροί»; ας θυμηθούμε τόν άτεχνον «κένταυρον»-γιατρόν τού Αισώπου, ο οποίος παρακολουθούσε κάποιον άρρωστο. Ενώ όλοι οι ιατροί έλεγαν εις αυτόν «μή κινδυνεύειν», εκείνος τού έλεγε «ετοίμασε τά πάντα, διότι αύριον θά πεθάνης». Καί έφυγε. Μετά από ολίγον καιρόν, όταν ο ασθενής ανάρρωσε καί περπατούσε ωχρός, τού είπεν ο άτεχνος ιατρός: Χαίρε, πώς περνούν εκεί κάτω (εις τόν κάτω κόσμον); «Ηρεμούν πίνοντες τό νερό τής Λήθης. Πρό ολίγου ο Χάρος κατέγραφεν τούς ιατρούς όλους. Ήθελαν νά γράψουν καί εσένα, αλλά σέ έσωσα εγώ. Διότι έπεσα γονυπετής καί τούς εβεβαίωσα ότι «ουκ αληθής ιατρός είσαι, αλλά ότι σέ έχουν διαβάλει!»

ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΡΑΓΕ;

Η απάτη, η συσκότισις, ο φόβος (γιατί τά΄σκιαζε η φοβέρα καί τά πλάκωνε η σκλαβιά)... Αλλά μέ συνεχείς Διαλέξεις, Συσκέψεις, ιδιαιτέρως μεταξύ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ, χωρίς μάσκες παραλογίας, ο φόβος απομακρύνεται.

Μέ τήν Ελπίδα ότι οι νέοι θά επανέλθουν εις τήν οδόν τής Ελλάδος...

Ποία η αποκωδικοποίησις λ χ τού «Έλλην»; Ἀρχέγονη ἡ γλῶσσα τῶν Ἐλλόπων, γράφει ο Η Λ Τσατσόμοιρος, σελ. 150: Ὁ 'Ἓλλην" εἶναι καὶ αὐτός ποιμήν ("ΕΛ) τοῦ λόγου ("Λ") ποὺ ηδύς, ηδύμολπος, ηδύλογος καί φωτεινός ως ήλιος ("Ἡ") φωτίζει το νοείν ("Ν") τήν ανθρωπίνη διάνοια, αλλὰ καί τό διανέμειν (νέμω) καί κατοικείν (ναίω).

 ΣΣ. Εν παρενθέσει, ο Στρατηγός Λαγωνικός, κατάγεται από τήν θαυμαστήν οικογένειαν τών Λαονικών (ή Λαώ-νεικών) καί τίποτε άλλο.

Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος

Ουψάλα

Platon af Hellas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar