Loading...

lördag 6 januari 2018

20180107 ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ

2018-01-06 Κρόνημαρ, Lördag, Saturday, Samedi, суббота. 23:26, ὑπ -6,66◦C, ἰν 22,6◦C. νεφελώδης, molnigt, cloudy, nuageux, облачно. Uppsala, Ἀνατολή Ἡλίου, soluppgång, Sunrise, lever du soleil, восход солнца 08:46. Δύσις Ἡλίου, solnedgång, Sunset, coucher du soleil, закат. 15:06. Διάρκεια ἡμέρας, Dagslängd, Daylong, la longueur de la art. Journée, длина дня: 06:20.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ, ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ
Ἐπειδή τίνες ἀρέσκονται νὰ ἀποπέμπουν κατὰ τὸ δοκοῦν τὴν μία ἀποκάλυψιν ἢ τὸ ὃποιον ἀποτέλεσμα ἐρεύνης εἲτε τὸ ὃποιον θέμα τίθεται πρὸς ἒρευναν ἢ ἀπόδειξιν ὡς "λογοπαιγνία" ἢ "συνωμοσιολογία" ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΙΝ:
1) Ἀπὸ πότε λέγομεν/χρησιμοποιοῦμεν τὴν λέξιν "χριστιανισμός";
Ἀπάντησις Γεωργίου Δ Κανελλοπούλου:
Ἀπὸ τῆς ἀπαρχῆς χρήσεως τῶν -ισμῶν, Δηλαδή περίπου τὸ 1843 μεχ.
2) Ἀπὸ πότε χρονολογεῖται ἡ ὓπαρξις τοῦ ὀνόματος "Ἰησοῦς Χριστός/Jesus Cristus";
Ἀπάντησις Γεωργίου Δ Κανελλοπούλου:
Οἱ θεολόγοι, οἱ ὀπαδοί τοῦ Saul καὶ λεγόμενοι "χριστιανοί" στηρίζονται εἰς τὸ ANNALES TACITUS, 118 μεχ, (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΕΠΟΙΗΣΑΝ, ΙΔΕ ΚΑΤΩΘΙ) διὰ τὴν ἐπιβεβαίωσιν ὑπάρξεως τοῦ ὀνόματος "Jesus Cristus, Ἰησοῦς Χριστός", καὶ ὠς ἐκ τούτου θεωροῦν ὡς «ἱστορικήν ἀπόδειξιν» τὴν ἀναφοράν τοῦ TACITUS, εἰς τὸ ANNALES 118 μεχ, δηλαδή ὃτι ὑπῆρχεν κάποιος ὀ ὁποῖος τὸ 26-33 μεχ ὠνομάζετο Jesus Cristus/Ἰησοῦς Χριστός. Ὃμως ὂχι μόνον εἶναι ἐπισφαλής ἡ ὓπαρξις Rabbi μὲ τὴν ὀνομασίαν αὐτήν ἀλλά καὶ καταγγέλεται ὡς παραχάραξις τῆς πραγματικῆς ἱστορίας. Ἐπίδωσις δὲ αὐτῆς ταύτης τῆς ὀνομασίας ἒγινε πιθανόν τὸ 167 μεχ εἰς κάποιον ὐποτιθέμενον Rabbi/Ραββίνον, περὶ τὸ 40 μεχ.

Γνωστὸν ὂμως εἶναι ὃτι ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ βασίζονται εἰς τὴν Παλαιάν Διαθήκην καὶ ΕΙΣ ΤΑΣ ΤΟΥ SAUL ΕΠΙΣΤΟΛΑΣ ΠΡΟΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΑΝΑ ΤΗΝ ΡΩΜΑΪΚΗΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΝ.
ΠΡΟΚΑΛΩ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡ. ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΤΑ ΙΟΥΔΑΪΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ JACOB/ΙΑΚΩΒΟΥ/ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ, ἀδελφοῦ τοῦ πιθανόν ὀνομαζομένου IMMANUEL/ΙΜΜΑΝΟΥΕΛ, μὲ τὸν ὁποῖον ἠργάζετο ὡς "προστάτης" ἐμπόρων. Εἰσέπρατταν πληρωμή καὶ ἐνίσχυσιν διὰ τὸν ἀγώνα τῶν "τρομοκρατῶν” τοῦ Ἰορδάνη (Johannes Baptist), ὀπαδῶν Manai (Μαναϊτῶν), καὶ τὴν διὰ μετέπειτα ἐξέγερσιν MASADA, ὁποίους συμμετέχοντας ἐξόντωσαν οἰ Ρωμαῖοι εἲτε αὐτοκτόνησαν τὸ 72 μεχ... 
3) Ποία ἡ ἐτυμολογία καὶ ἀπὸ πότε ἀπαντᾶται ἱστορικῶς ἡ λέξις χριστιανός/χριστιανοί;
Ἀπάντησις Γεωργίου Δ Κανελλοπούλου:
ΕΠΙΜΕΝΩ: Χριστός + Ἰανός Χριστ ιανός! ΔΙΟΤΙ Η ΓΛΩΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ/ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ἢ "πολιτισμοῦ" ὃπως λέγεται σήμερον καὶ ἀπὸ ἐνάρξεως τῶν -ισμῶν τὸ 1840 περίπου).
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ἐπινοήθη/κατεσκευάσθη/συνετέθη ΜΕΤΑΞΥ 150-167 ΜΕΧ καὶ πρωτοεμφανίζεται τὸ 167 μεχ εἰς κείμενον.
Πρὸ αὐτοῦ οἱ λεγόμενοι «χριστιανοί» ὠνομάζοντο:
JUDAS/ΙΟΥΔΑΟΙ, SADDUKI/ΣΑΔΔΟΥΚΑΙΟΙ, MAKKABI/ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ, LEVI/ΛΕΥΙΤΑΙ ΚΛΠ. Ὑπῆρχαν εἰς διαφόρους ὁμάδας οἱ ὀπαδοί ΤΟΥ SAUL/SAULUS/ΠΑΟΥΛΟΥΣ/ΠΑΥΛΟΥ, ΡΩΜΑΙΟΥ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΣΕΝΕΚΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΗΒΕΙΩΝ. Σημειωτέον ὃτι τὸ ὂνομα «Παῦλος» οὒτε ἀπαντᾶται πρὸ τοῦ 167 μεχ ΟΥΤΕ προϋπῆρχεν ὡς ὂνομα οὒτε σημαίνει τὶ εἰς τὴν Ἑλληνικήν γλώσσαν.
Ὁμοίως καὶ ἡ όνομασία ««χριστιανός/χριστιανοί», εἰς οὐδέν κείμενον ἀπαντᾶται ΕΙΤΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΕΙΣ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΚΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΝ πρὸ τοῦ 167μεχ οὒτε περί ὁμάδος οὒτε φυλῆς.
Ὁ Saul δὲ ἒκαυσεν τὴν ἀνακαινιζομένην Ρώμην ὑπὸ τοῦ Δημοκρατικοῦ τῆς Δυναστείας τοῦ Ἰουλίου Καίσαρος, τοῦ Νέρωνος, κατ’ ἐντολήν τῶν Πληβείων το 64 μεχ, μὲ 200 ὑπηρέτας ἐκ Παλαιστίνης. Ὃπερ σημαίνει ὃτι οἱ διάφοροι ὑπηρετοῦντες εἰς Ρώμην εἶχαν προστάτας. Ὁ Saul συνελήφθη τὸ 67 μεχ καὶ ἐξετελέσθη διὰ ἀποκεφαλισμοῦ ἒξωθεν τῆς Ρώμης.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΛΟΓΟΠΑΙΓΝΙΩΝ ΤΙΝΟΣ (ΕΜΟΥ, Λ.Χ.) ΖΕΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΕΡΕΒΟΣ Ἢ ΕΙΣ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΤΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝ. ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ: Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΟΜΗΡΟΥ. Ποτὲ οἱ φαντασιοπληξίες οἱ λεγόμενες ”μεταφράσεις" τῶν Ὁμηρικῶν Ἐπῶν.
ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΟΤΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ. ΘΕΩΡΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΟΝ, ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ, ΠΟΙΗΤΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΩΝ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΙΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:
Η ΛΕΞΙΣ ΧΡΙΣΤΟΣ/χριστός.
ΠΟΙΟΣ ΗΤΟ Ο ΙΑΝΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΑΤΗ.
ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΤΙΣ/ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝ, ΝΑΙ ΕΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΝ ΚΕΙΜΕΝΟΝ, ΕΙΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑΙ Η ΥΠΑΡΞΙΣ ΚΑΠΟΙΑΣ ΟΜΑΔΟΣ/ΑΙΡΕΣΕΩΣ/ΚΛΠ ΠΡΟ ΤΟΥ 167 ΜΕΧ, ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ". Ἢ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ".

ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΕΚΑΔΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΩΝ ΚΩΔΙΚΩΝ!
PlatonAfHellas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar