ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. Αἲθριος εἰς τοὺς 3°C ἐν Οὐψάλα. ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Ἡ Ἐπανελλήνισις ὃμως τῶν Ἑλλήνων ἂρχεται μὲ τὸν ἀρχαῖον 'Ὓμνον τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἒθνους.
Ἂλφα Βῆτα Γάμμα Δέλτα Ἒψιλον... Μάλιστα, τὸ ἀλφάβητον!
Ἀποκωδικοποιῶντες τὴν γνωστὴν αὐτὴν διάταξιν, ποὺ ἔγινε συμφώνως τῶν ἀρχῶν τῆς Ἑρμητικῆς φιλοσοφίας, ἔχομεν τὰ ἀκόλουθα:
Ὕμνος εἰς τὸ φῶς καὶ τὴν ψυχή.
ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ, ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ, ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ, ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ, ΔΑ, ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΥ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ, ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ.
20250501 ΟΜΗΡΟΣ
Η ΕΠΑΝΕΛΛΗΝΙΣΙΣ ΑΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΝ
Ὃπως ἀντιλαμβάνεται ὁ Ἓλλην, τὰ ἱερότερα βιβλία τῶν Ἑλλήνων τὸ γένος, τὰ πλέον ἐθνικὰ καὶ παιδαγωγικὰ εἶναι τὰ ἒπη τοῦ προπάτορος Ὁμήρου - Ὀδυσσέως καὶ τῶν Μουσῶν. Ὃμηρος ἦτο ὀ Ὀδυσσεύς, ὃμηρος τῆς Θαλάσσης καὶ τῶν κλιματικῶν ἀλλαγῶν τῆς ἐποχῆς ἐκείνης. Μοῦσαι ὑπῆρξαν αἱ γυναῖκες, αἱ ἐπιστημόνισσαι τῶν Πανεπιστημίων τῆς Ἀρχαίας ἐποχῆς, τῆς προκλασσικῆς ἐποχῆς. Ἐκεῖναι ποὺ ἐκρατοῦσαν "ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ" ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΩΝ. Ἂν μετέπειτα ἂλλοι λαοί ἐχρησιμοποίησαν τὴν λέξιν 'ἀρχεῖον' ὡς Ark of the Covenant (ἑρμην. ὡς Διαθήκη) δι' ὀνομασίαν "κιβωτοῦ" ἢ ἂλλως, ἡ λέξις χρησιμοποιεῖται εὑρέως μὲ τὴν ἀρχικήν ἒννοιαν τῆς Ἀρχειοθεσίας, τοῦ Ἀρχείου. Διὰ τῶν "μουσῶν" μάλιστα τὰ παλαιά ἀρχεῖα τῶν πόλεων λέγονται ΜΟΥΣΕΙΑ. Καὶ αὐτὰ εἰς ὃλον τὸν γνωστόν πανευρωπαϊκόν κόσμον (Εὐρώπη, Ἀμερική, Αὐστραλία).
Διὰ τοῦ πολυτονικοῦ μάλιστα συστήματος, διδασκώμεθα τὴν ἀκριβήν προφοράν λημμάτων καὶ φράσεων, ποὺ ὃταν ὁμιλοῦμε, ΠΡΟΦΕΡΟΜΕΝ ΟΡΘΩΣ, δημιουργοῦν τὰς πολυθρύλητας ΣΥΝΑΨΕΙΣ. Συνάψεις ὑγείας, εὐεξίας, εὐδαιμονίας καὶ λογικῆς διὰ ἓναν ἀκατάβλητον ἐπίγειον βίον. Ἂλλως περπατῶμεν ὡς κουτ' ὀρνίθια!
Πᾶρε τὴν Ἰλιάδα, ἀρχαῖον (σημ.= ἀρχικόν) κείμενον εἰς πολυτονικόν καὶ διάβασέ κάποιο ἀπόσπασμα ὃπως ἐπιβάλλουν οἱ τόνοι. Λ. χ.
Β591. Οἳ δὲ Πύλον τ' ἐνέμοντο καὶ Ἀρήνην ἐρατεινὴν
καὶ Θρύον Ἀλφειοῖο πόρον καὶ ἐΰκτιτον Αἰπὺ
καὶ Κυπαρισσήεντα καὶ Ἀμφιγένειαν ἔναιον
καὶ Πτελεὸν καὶ Ἕλος καὶ Δώριον, ἔνθά τε Μοῦσαι
ἀντόμεναι Θάμυριν τὸν Θρήϊκα παῦσαν ἀοιδῆς
Οἰχαλίηθεν ἰόντα παρ' Εὐρύτου Οἰχαλιῆος·
(Ἀπόδοσις. Ἐκείνοι ποὺ ἐζοῡσαν καὶ εἰς τὴν Πύλον καὶ εἰς τὴν ὂμορφην Αρήνην / καὶ εἰς τὸ Θρύον, τὸ πέρασμα τοῦ Ἀλφειοῦ, καὶ εἰς τὸ καλοκτισμένον Αἰπὺ / καὶ οἱ κατοικοῦντες εἰς τὸν Κυπαρισσήεντα καὶ εἰς τὴν Ἀμφιγένεια / και εἰς τὴν Πτελεόν
καὶ εἰς τὸ Ἒλος καὶ εἰς τὸ Δώριον, ὃπου αἱ Μοῦσαι ἀντάμωσαν τὸν Θάμυριν τὸν Θράκα καὶ τὸν ἒκαναν νὰ παύσῃ νὰ ψάλλῃ,
καθώς ἢρχετο ἀπὸ τὴν Οἰχαλίαν, ἀπὸ τὸν Εὒρυτον τὸν Οἰχαλέαν).
·https://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/Yliko/OMHROS-ILIADA/ARXAIO/ILIADA.htm.
Ἐδῶ, ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝ ἐπὶ πλέον ὃτι Η ΠΥΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΣΤΩΡΟΣ, ἡ πρωτεύουσα τῆς Τριφυλίας, τῶν ὁμηρικῶν ἐτῶν τοποθετεῖται εἰς τὴν Ζαχάρω - Ἀρήνη. Εἰς τὴν θέσιν Καλύδωνα. Διότι ὁ Ὃμηρος - Ὀδυσσεύς ἀνέφερεν τὰ βασίλεια μὲ τὴν πρωτεύουσα πρώτην ἢ τελευταίαν, ἡ ὁποία πάντοτε κατεῖχεν τὴν μεσαίαν γεωγραφικήν θέσιν ἐνῶ αἱ πόλεις (καὶ νῆσοι) ἀπαριθμοῦντο ἀπὸ βορρᾶν πρὸς νότον. Θρύον Ἀλφειοῦ - Κυπαρισσία.
Ἡ ἐπανελλήνισις ἂρχεται ἀπὸ τὴν Ἑλλήνων Συνείδησιν. Ἑλληνοενσυνείδησις ΟΥΔΟΛΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΟΥΔΕΝΑ ΤΡΟΠΟΝ ἐμφυτεύεται εἰς ἐπήλυδας (δηλαδή εἰσβολεῖς, ἀπασχολούμενους ἀλλοδαπούς κλπ). Ἀτόπημα μέγα εἶναι δέ, καὶ ἡ ἀναζήτησις ἐπενδυτικῶν κεφαλαίων τῆς ἀλλοδαπῆς. Διότι Χώρα καὶ κάτοικοι φοροῦν ΔΕΣΜΑ. "Τὰ δάνεια εἶναι δεσμά", ἒλεγεν συνεχῶς ὁ Σουηδός Πρωθυπουργός Γιόραν Πέρσον (1996 - 2006). ΟΥ ΠΑΤΡΙΟΝ!
https://ellas21.com/
http://deltio11.blogspot.com/
https://patriotikidynami.gr/
http://platonafhellas.blogspot.com/
ΑΘΑΝΑΤΗ Η ΘΕΡΑΠΩΝ ΦΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΜΗΝ ΛΗΣΜΟΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑΝ ΕΛΛΑΔΑΝ!
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ! Η πραγματική Λύσις.
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.
Platon af Hellas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar