ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. Αἲθριος εἰς τοὺς -8°C ἐν Οὐψάλα. ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Τὸ ἀνέκδοτον τῆς Ὣρας
Ὀρείτης: Ἀρρώστησες;
Ἀστυ-φίλος: Ἀρρώστησα!
Ὀρείτης: Ἀνέβα δῶ πάνω στὰ ὂρη νὰ ξαρρωστήσῃς!
Ὀρείτης: Ὃλες οἱ ἀρρώστειες, ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΡΩΣΤΕΙΕΣ, θεραπεύονται. Τὰ πάθη τῆς Ψυχῆς...
Ἀστυ-φίλος: Χμμ, πλὴν τῆς Ξαφνικίτιδος! Νὰ αὐτὴν ποὺ μεταδίδουν μὲ τὸ κόλπο τῆς φάϊζερ, οἱ Μπούρλας - Ἐφιαλτάκης!
ΣΚΟΠΟΣ ΓΑΜΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΚΑΘΕΣΤΩΣ
Κατ' ἀρχὰς πρέπει νὰ γνωρίζωμεν τὸ κάτωθι:
<Σκοπός τοῦ γάμου διὰ τοὺς Ἓλληνας ἦταν ¨ἐπ' ἀρότρῳ παίδων" καὶ "ἐπὶ τεκνώσει καὶ χάριτι καὶ φιλότητι γίγνεσθαι τὸν ἀνδρός καὶ γυναικός συνοικισμόν¨. (Δηλαδή, "διὰ τεκνογονία καὶ τέρψιν καὶ ἀγάπη γίνεται ὁ γάμος άνδρός καὶ γυναικός"). Καὶ "μὴ εἶναι μισθοφόρον οὐδ' ὢνιον τὸν γάμον" . (Δηλαδή καὶ "νὰ μὴν εἶναι ἐπικερδής πρᾶξις οὒτε ἀντικείμενον συναλλαγῆς"). (Πλουτάρχου, Σόλων ΧΧ, 6, 8).
Ὁ σοφός νομοθέτης, ὁ Σόλων (καθορίζει ἐπίσης), "τῶν δὲ ἂλλων γάμων ἀφεῖλε τὰς φερνὰς, ἱμάτια τρία καὶ σκεύη μικροῦ ἂξια κελεύσας, ἓτερον δὲ μηδέν, ἐπιφέρεσθαι τὴν γαμουμένην". (Δηλαδή, "διὰ τοὺς ἂλλους γάμους - ἐκτὸς τῶν γάμων τῶν ἐπικλήρων, ποὺ ὡς μοναδικαί κληρονόμοι, γυναῖκες, εἶχαν ἀπὸ τὸν νόμον ὃλην τὴν καταλειφθεῖσα κληρονομίαν - ἀφαίρεσεν τὴν προῖκαν ἐπιτρέψας εἰς τὴν μέλλουσαν νὰ ἒλθῃ, κόρη, νὰ φέρῃ μαζί της εἰσερχομένη εἰς τὸν οἶκον τοῦ γαμβροῦ τρία μονον φορέματα καὶ οίκιακά σκεύη εὐτελοῦς ἀξίας. (Εἰς αὐτά, ὑποχρεωτικά δὲ καὶ ἀναγκαῖα, ἓνα "φρύγετρον", δηλ. τηγάνι ἢ τσουκάλι, καὶ ἓνας "πύραυνος", μαγκάλι)>.
Ἐκ τοῦ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ - τὸ Ἀττικόν Δίκαιον ποὺ ἀποτελεῖ τὴν βάσιν τοῦ "Ρωμαϊκοῦ Δικαίου" - Δρ. Παναγιώτη Ι. Κυριακοπούλου.
Ἀναφέρεται ἐπίσης ὃτι μία γυναίκα ἠδύνατο νὰ χωρίσῃ νομίμως τὸν σύζυγόν της ἐὰν ἐκεῖνος ἀπεδεικνύετο κίναιδος.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Ἡ Ἑλληνική οἰκογένεια ὑπῆρξεν ἀνέκαθεν μονογαμική οἰκογένεια. "Ἀπὸ τὴν ἐποχήν ποὺ κυβερνοῦσαν οἱ θεοί", ὃπως ἒχει γραφεῖ εἰς τὰ ἱερατεῖα τὴς Αἰγαιακῆς καὶ δὴ Ἑλληνικῆς Αἰγύπτου.
Αἲγυπτος, ἡ χώρα ποὺ κεῖται ὑπτίως τοῦ Αἰγαίου.
Ἡ Ἑλληνική οἰκογένεια ἀποτελεῖται, διὰ τοῦ ὡς ἂνω γάμου, ἀπὸ Ἓναν Ἓλληνα ἂνδρα καὶ Μὶα Ἑλληνίδα γυναίκα. Ὁ Ἑλληνικός τύπος οἰκογενείας εἶναι καὶ ὁ Δυτικός τύπος οἰκογενείας.
Ἂλλου τύπου οἰκογένεια εἶναι μὴ Ἑλληνική, μὴ Δυτικοευρωπαϊκοῦ καὶ Δυτικοῦ τύπου. Εἶναι δημιούργημα ἂλλων κοινωνιῶν, εἲτε φέρουν τὸ ὂνομα τοῦ δημιουργοῦ των, ὡς λ.χ. ἡ τελευταία, ἡ "Μητσοτακική οἰκογένεια κιναίδων".
Εἰς μἰαν Ἑλληνικήν οἰκογένειαν συνέρχονται Ἓλλην καὶ Ἑλληνίς μὴ ἐξάδελφοι πρώτου καὶ δευτέρου βαθμοῦ. Εἰς ἀντίθεσιν μὲ ἂλλους Εὐρωπαϊκούς λαοὺς ὃπου ἐπιτρέπεται ἡ δημιουργία οἰκογενείας καὶ μεταξύ ἐξαδέλφων πρὼτου βαθμοῦ.
ΤΕΚΝΟΠΟΙΗΣΙΣ ΥΓΙΩΝ ΤΕΚΝΩΝ. ΔΙΑΔΟΧΟΣ
Εἶναι γεγονός πλέον ὃτι εἰς τὴν Ἑλλάδαν, ἀλλά καὶ εἰς τὴν Εὐρώπην γενοῦνται περισσότερα κορίτσια, ἀπὸ ὃτι ἀγόρια ἐδῶ καὶ πολλάς δεκαετίας. Καὶ ὂχι μόνον ὁλιγώτερα "παιδιά" ὃπως λέγεται. Ἐντὸς μερικῶν δεκαετιῶν θεωροῦν πολλοί ὃτι θὰ ἒχομεν μειωθεῖ σημαντικά. Ὃμως ποία εἶναι ἡ ἀλήθεια;
Εἰς τὸν δρόμον τεκνοποιήσεως ἀφαιροῦνται ἃπαντα τὰ ἐξωβολιμαῖα ἐρεθίσματα, ὡς συνουσιωλογικαὶ πράξεις ἑταίρων εἰς περιοδικά, κινηματογράφον, ἲντερνετ ἢ ὃτι ἂλλον. Ἡ ἀπόκτησις τέκνων εἰς τὴν Ἑλληνικήν Πολιτείαν θεωρεῖται ὃτι ἱερότερον τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας.
Διὰ τὴν ὁμαλήν τεκνοποίησιν ἀπαιτεῖται καὶ ἡ ὁμαλή συζυγική συνεύρεσις. Ἀπαιτεῖται σωστή προετοιμασία καὶ πλήρης ὑγεία τῶν συζύγων. Ἀπαλλασσόμενοι ναρκωτικῶν (τοὐλάχιστον ἐπὶ ἑνός ἒτους). Ὡς καὶ ἡ ἐλάχιστη λῆψις ἢ χρῆσις οἰνοπνευτωδῶν ποτῶν, σιγαρέττων εἲτε μὴ ἁναγκαίων φαρμάκων ἢ χημικῶν οὐσιῶν.
Ἡ σωστή προετοιμασία, πρὸ τῆς συνευρέσως πρὸς τεκνοποίησιν, ἀποτελεῖ τὸν καθοριστικόν παράγοντα ἀποκτήσεως ὑγιῶν τέκνων. Πρᾶγμα τὸ ὁποῖον θεωρεῖται καὶ εἶναι τὸ σπουδαιότερον ἁπάντων διὰ μὶαν εὐτυχήν οἰκογενειακήν συμβίωσιν καὶ ἓναν ὁμαλόν κοινωνικόν βίον.
Ἡ ἀπόκτησις τοῦ διαδόχου, τοῦ παιδός εἶναι ἁπλούστερη ὑπόθεσις ἀπὸ ὃτι θεωροῦν πολλοί.
Τὸ κύριον ὃμως εἶναι τὸ ὑγιές τέκνον. Περισσότερα εἰς:
https://ellas21.com/
https://deltio11.blogspot.com/
http://platonafhellas.blogspot.com/
http://www.arxeion-politismou.gr/
Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος. Ἱπποκρατικός.
PlatonAfHellas
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar